ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUDrukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 193736 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-07-26 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-07-26 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: księgowość Zespołu Szkół nr 1 w Szczytnie, Mickiewicza 10

Ogłoszono dnia: 2011-07-11 przez Dorota Sadowska

Treść:

numer sprawy nadany przez zamawiającego: ZS1/ZP/03/2011

                

               OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Zamieszczanie obowiązkowe

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

 

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

 

I.1) Nazwa, adres:

Nazwa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie

Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 10

Miejscowość: Szczytno

Kod pocztowy: 12-100

Województwo: Warmińsko-Mazurskie

Tel:  ( 089) 624 2838,     Fax : ( 089) 624 2838       

        

 

Adres strony internetowej zamawiającego :zs1.bip.powiat.szczytno.pl

Adres strony  internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

I.2) Rodzaj Zamawiającego:

Administracja Samorządowa

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Remont pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji odgromowej w pawilonie szkolnym przy ul. Mickiewicza 7 w Zespole Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica ul. Mickiewicza 10.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji   odgromowej w pawilonie szkolnym przy ul. Mickiewicza 7 w Zespole Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica ul. Mickiewicza 10.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE

 

 

 

II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ ( CPV), Słownik Główny

Główny przedmiot:   -  45000000-7   - roboty budowlane;

 Dodatkowe przedmioty:

                         

        - 45261000-4    - wykonywanie pokryć dachowych i konstrukcji dachowych oraz                 podobne roboty

   - 45312310-3     - ochrona odgromowa

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

        Termin zakończenia  : do dnia 15 października 2011 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja  na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wymaga potwierdzenia  spełniania tego warunku.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane  podobne  do objętych  przedmiotem zamówienia tzn: roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu budynku z wymianą instalacji odgromowej o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000,00 złotych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości ,przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego ,że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością

   Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wymaga potwierdzenia  spełniania tego warunku.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wymaga potwierdzenia  spełniania tego warunku .

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wymaga potwierdzenia  spełniania tego warunku

 

III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

1. wykaz wykonanych co najmniej 2  robót budowlanych  podobnych  do objętych przedmiotem zamówienia tzn: roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu budynku z wymianą instalacji odgromowej o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000,00 złotych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości ,przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego ,że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

 

2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

 

3.      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

4.      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8  ustawy ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.                                                                                                                                             6.  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,że :

1.  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH,  OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1.      oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy,

2.      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b,

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Liczba wykonawców:

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy

 

IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Kryteria:

Cena                100%

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie

 

IV.3. ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: NIE

 

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : zs1.bip.powiat.szczytno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie ul. Mickiewicza 10 , 12-100 Szczytno, księgowość I piętro, główny budynek Szkoły.

                

IV.4.2)  Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania  tego opisu: nie dotyczy

 

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data:    26/07/2011              Godzina:  10:00

Miejsce:  Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie ul. Mickiewicza 10 ,          12-100 Szczytno, księgowość ,główny budynek Szkoły.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

 

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna  (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy

 

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego ( dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:    11.07.2011 r

 

 

Załączniki do pobrania:

1  specyfikacja istotnych warunków zamówienia,

1.      formularz oferty, załącznik nr 1

2.   oświadczenie z art. 22  ust.1 ustawy, załącznik nr 2

2.      oświadczenie z art. 24 ustawy, załącznik nr 3

4.   wykaz wykonanych robót budowlanych, załącznik nr 4

5.   przedmiary robót, załącznik nr 5

6.   specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, załącznik nr 6

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Sadowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-07-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Sadowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-07-11 14:09:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-11 14:22:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-03 14:47:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2871 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony