Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont posadzek połączony z położeniem wykładzin antypoślizgowych w salach lekcyjnych nr 4, 5, 6, 8, 9, 10 w Zespole Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont posadzek połączony z położeniem wykładzin antypoślizgowych w salach lekcyjnych nr 4, 5, 6, 8, 9, 10 w Zespole Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w SzczytnieSzczegóły informacji
Remont posadzek połączony z położeniem wykładzin antypoślizgowych w salach lekcyjnych nr 4, 5, 6, 8, 9, 10 w Zespole Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie
Finansowanie: środki własne, środki PFRON
Nr UZP: 215973-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-08-25 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-25 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkół nr 1 w Szczytnie ul. Mickiewicza 10, sekretariat I piętro
Ogłoszono dnia: 2010-08-10 przez Dorota Sadowska
Treść:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:
I.1) Nazwa, adres:
Nazwa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 10
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel: ( 089) 624 2838, Fax : ( 089) 624 2838
Adres strony internetowej zamawiającego :zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy
I.2) Rodzaj Zamawiającego:
Administracja Samorządowa
I.3) Finansowanie : Środki własne,środki PFRON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: remont posadzek połączony z położeniem wykładzin antypoślizgowych w salach lekcyjnych nr 4, 5, 6, 8, 9, 10 w Zespole Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie. Kody CPV 44.11.22.00 , 45.43.21.00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje :
· rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych
· rozebranie podłóg drewnianych
· roboty wstępne i przygotowawcze poprzez położenie warstw wyrównawczych
· izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne
· izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych
· posadzki cementowe wraz z cokolikami
· kładzenie samopoziomujących mas szpachlowych
· położenie wykładziny z tworzyw sztucznych
· zgrzewanie wykładzin rulonowych
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.
Główny przedmiot: Kody CPV 45432100-5 , 45432111-5
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin wykonania : 6 tygodni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje prowadzenie działalności w branży budowlanej.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną w szkolnictwie o wartości minimum 150 0000 zł brutto, z podaniem jej rodzaju i wartości ,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek powyższy zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że dysponuje osobami,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonanych przez nie czynności ,oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest również dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane
Jeżeli Wykonawca wskaże osoby ,które zostaną mu udostępnione od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
4. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,że :
1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy,
2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b,
3. szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. 4.zaparafowany projekt umowy.
4.zaparafowany projekt umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
Liczba wykonawców:
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Kryteria:
Cena 100%
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: NIE
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie ul. Mickiewicza 10 , 12-100 Szczytno, sekretariat I piętro, główny budynek Szkoły.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 25/08/2010 Godzina: 10:00
Miejsce: Zespół Szkół Nr 1 im.Stanisława Staszica w Szczytnie ul. Mickiewicza 10 , 12-100 Szczytno, sekretariat I piętro ,główny budynek Szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 od ostatecznego terminu składania ofert
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy
IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego ( dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TAK - Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE
Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP: 10/08/2010 ,nr ogłoszenia : 215973-2010
Załączniki do pobrania:
1. specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
2. formularz oferty,
3. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy,
4.oświadczenie z art. 24 ustawy,
5 oświadczenie o posiadanych uprawnieniach,
6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
7. wykaz wykonanych robót budowlanych,
8. projekt umowy,
9. przedmiary robót ,
10. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Sadowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-08-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Sadowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-08-11 09:15:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-08-11 09:30:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-09-17 08:49:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2615 raz(y) |