ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ośmiodniowa wycieczka samolotowa do Hiszpanii dla 45 osób w terminie od 04 sierpnia 2015 r do 11 sierpnia 2015 roku .Drukuj informację Zamówienie publiczne: Ośmiodniowa wycieczka samolotowa do Hiszpanii dla 45 osób w terminie od 04 sierpnia 2015 r do 11 sierpnia 2015 roku .

Szczegóły informacji

Ośmiodniowa wycieczka samolotowa do Hiszpanii dla 45 osób w terminie od 04 sierpnia 2015 r do 11 sierpnia 2015 roku .

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg Nieograniczony

Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 22493-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-02-27 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-02-27 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, pierwsze piętro, sekretariat

Ogłoszono dnia: 2015-02-19 przez Adam Samsel

Treść:

Numer sprawy nadany przez  Zamawiającego: ZS1FIN.271.2.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:
I.1) Nazwa i adres:
Nazwa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 10
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko- Mazurskie
Tel:  ( 089) 624 2838,    Fax : ( 089) 624 2838
 
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ośmiodniowa wycieczka samolotowa do Hiszpanii dla 45 osób w terminie od 04 sierpnia 2015 r do 11 sierpnia 2015 roku .
Wymagalny minimalny zakres  zamówienia ,to jest program i wymagania Zamawiającego dotyczące wycieczki zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ .

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest do :
1.    zorganizowania i przeprowadzenia wycieczki do Hiszpanii zgodnie z wymogami i minimalnym programem określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ ;
2.    sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wycieczki wraz z ofertą ,zawierający opis bazy noclegowej z podaniem miejsc i nazw hoteli, opis transportu lotniczego z podaniem miejsca i godziny wylotu z Polski oraz miejsca i godziny przylotu  do Polski ,opis transportu autobusowego w Polsce i w Hiszpanii ,wykaz obiektów które będą zwiedzane zewnątrz i tych do których przewidziany jest wstęp ;
3.    przedstawienia  propozycji miejsc rezerwowych gdyby hipotetycznie pozostał wolny czas po zrealizowaniu podstawowego minimalnego programu wycieczki ,
4.    rezerwację i zakup biletów wstępu /wejść do wskazanych obiektów ;
5.    zawarcie na rzecz uczestników wycieczki umów ubezpieczenia -zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia załącznikiem    nr 1do SIWZ ;
6.    załączenia do oferty zamówienia oświadczenia o posiadaniu transportu spełniającego warunki zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ ;
 
II.1.4)  Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:

Zamawiający nie przewiduje możliwości  udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 .

II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ ( CPV), Słownik Główny
 
Główny przedmiot: Kod CPV 63511000-4 – Organizacja wycieczek

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin wykonania wycieczki od 04 sierpnia 2015 r do 11 sierpnia 2015 roku .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacje na temat wadium:
    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczkI na poczet wykonania zamówienia .

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
 
Wykonawca  spełni ten warunek jeżeli wykaże posiadanie zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa (wynikające z ustawy o usługach turystycznych (Dz.U.z 2001 r. Nr 55 poz.578 tekst jednolity), a w przypadku podmiotów zagranicznych stosowne zezwolenie ,jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej wydawane w kraju siedziby Wykonawcy
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli do oferty załączy wykaz wykonanych,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu , co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości każda co najmniej 80 000 zł  wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających ,że zostały wykonane w sposób należyty ( załącznik nr 4).
Dowodami o, których mowa powyżej są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony  jeżeli wskazana usługa zorganizowanej imprezy turystycznej będzie  obejmować organizację wycieczki z transportem lotniczym i autobusowym ,zakwaterowaniem ,wyżywieniem i organizacją zwiedzania dla co najmniej 40 osób i trwającą co najmniej 5 dni ,na kwotę minimum 80 000 zł brutto każda.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
 
1.    posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  500.000,00 zł.
 
III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1.    zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa, a w przypadku podmiotów zagranicznych stosowne zezwolenie ,jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej wydawane w kraju siedziby Wykonawcy.
2.    wykaz wykonanych ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu , co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości każda co najmniej  80 000 zł  wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających ,że zostały wykonane w sposób należyty ( załącznik nr 4).
3.    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000 zł.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów zasobami których będzie dysponował wykonawca:

1.    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000 zł.
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1.    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2.    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy , określonym w pkt III.4.2.
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:
 
III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
̶    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
̶    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
̶    Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w który wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X.V. ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH,  OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane dostawy lub usługi  odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
 
1.    oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.    pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy,
3.    pisemne zobowiązanie innych podmiotów ( w formie oryginału) do oddania mu do   dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B,
4.    wykaz doświadczenia wykonawcy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ .
5.    szczegółowy program wycieczki zawierający :
a)    opis bazy noclegowej z nazwami hoteli ,
b)    opis transportu lotniczego i autobusowego podczas zwiedzania ,
c)    szczegółowy program wycieczki uwzględniający minimalny zakres zamówienia określony w załączniku nr 1 do SIWZ z wykazem obiektów ,które będą  zwiedzane z zewnątrz i tych do których przewidziany jest wstęp,
d)    rezerwację i zakup biletów wstępu/wejść do wskazanych obiektów/miejsc ,
e)    zawarcie na rzecz uczestników w wycieczce umów ubezpieczenia,
6.    oświadczenie o posiadaniu transportu spełniającego warunki zgodnie ze szczegółowym  opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ ;
7.    wypełniony i podpisany formularz oferty oraz podpisany i zaparafowany na każdej stronie projekt umowy.


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu ( przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)  nie dotyczy
Liczba wykonawców:
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu  -  nie dotyczy
 
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena i doświadczenie zawodowe wykonawcy

Kryteria:
1.    Cena                                           90%
2.    Doświadczenie wykonawcy       10 %
 
IV.3. ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy:
1.    zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku:
wystąpienia siły wyższej, której skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne) oraz  akty władzy ustawodawczej i wykonawczej,
2.    Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
3.    Zmiana zasad wystawiania i przesyłania faktur VAT nie wymaga aneksu do umowy, pod warunkiem pisemnego powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy .
IV.4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, pierwsze piętro, sekretariat .

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data:   27/02/2015     Godzina:  11:00
Miejsce: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, pierwsze piętro, sekretariat .

IV.4.3) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:  19/02/2015

Załączniki do pobrania:
1.    specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
2.    załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3.    załącznik nr 2 -oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy,
4.    załącznik nr 3 -oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy,
5.    załącznik nr 4 - wykaz głównych usług,
6.    załącznik nr 5 – formularz oferty
7.    załącznik nr 6 – doświadczenie wykonawcy
8.    załącznik nr 7 - informacja z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy,
9.    załącznik nr 8 – zobowiązanie innego podmiotu
10.    załącznik nr 9  - projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Adam Samsel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Adam Samsel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-19 11:45:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-19 12:03:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-10 13:16:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2243 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony