Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: zakup i dostawa tabletów dla uczestników projektu POKL „Patrzymy w przyszłość 2”w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie .Drukuj informację Zamówienie publiczne: zakup i dostawa tabletów dla uczestników projektu POKL „Patrzymy w przyszłość 2”w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie .Szczegóły informacji
zakup i dostawa tabletów dla uczestników projektu POKL „Patrzymy w przyszłość 2”w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie .
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia:
Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie
Finansowanie: Środki UE
Nr UZP: 175340-2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-05-10 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-05-10 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Zespołu Szkół nr 1 ul. Miciewicza 10 12-100 Szczytno (pierwsze piętro)
Ogłoszono dnia: 2013-05-10 przez Adam Samsel
Treść:
Nr sprawy nadany przez zamawiającego : ZS1FIN.271.4.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica , ul. Mickiewicza 10 , 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 28 38, faks 89 624 28 38.
Adres strony internetowej zamawiającego: zs1.bip.powiat.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa tabletów dla uczestników projektu POKL „Patrzymy w przyszłość 2”w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie .
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 295 szt tabletów dla uczniów -
uczestników projektu „Patrzymy w przyszłość 2” do Zespołu Szkół Nr 1 Im. Stanisława
Staszica w Szczytnie.
II.1.4)Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Słownik Główny
Główny przedmiot :Kod CPV 30213200-7
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 1 tydzień od daty podpisania umowy .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ,głównych dostaw , w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum każda 40 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1.wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ,głównych dostaw ,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum każda 40 000 zł brutto ,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2
ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy PZP.
3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na potencjał innych podmiotów ,które będą brały udział w realizacji części zamówienia
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej przedkłada :
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający ,że :
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert ,
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym ,że nie należy do grupy
kapitałowej .
III.5)INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH ,ŻE OFEROWANE DOSTAWY ,USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM .
W zakresie potwierdzenia ,że oferowane dostawy ,usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć : nie dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ,jeżeli
Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 26 ust.2b,
3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do
reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy .
4 .zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców ,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu :
nie dotyczy
Liczba wykonawców :
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców ,którzy zostaną zaproszeni do składania ofert ,gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona:w ogłoszeniu o zamówieniu : nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Kryteria :
Cena : 100 %
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tnie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl oraz w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno ,pokój księgowości ,I piętro .
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu :nie dotyczy
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców ,którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert ,jeżeli zamawiający przewiduje nagrody : nie dotyczy
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 r godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno ,I piętro .
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak Zakup tabletów jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE
Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP : 02.05.2013 r ,nr ogłoszenia 175340-2013 .
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Adam Samsel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-05-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Adam Samsel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-05-02 12:59:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-05-02 13:18:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-05-20 11:58:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3139 raz(y) |