ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: dostawę zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, tablic multimedialnych oraz rzutników multimedialnych, aparatu fotograficznego, urządzenia wielofunkcyjnego i oprogramowania Adobe Web Premium CS.5 oraz oprogramowania Microsoft Office Profesional Plus 2010. Drukuj informację Zamówienie publiczne: dostawę zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, tablic multimedialnych oraz rzutników multimedialnych, aparatu fotograficznego, urządzenia wielofunkcyjnego i oprogramowania Adobe Web Premium CS.5 oraz oprogramowania Microsoft Office Profesional Plus 2010.

Szczegóły informacji

dostawę zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, tablic multimedialnych oraz rzutników multimedialnych, aparatu fotograficznego, urządzenia wielofunkcyjnego i oprogramowania Adobe Web Premium CS.5 oraz oprogramowania Microsoft Office Profesional Plus 2010.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia:

Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 94179-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-04 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-05-04 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Zespołu Szkół nr 1 w Szczytnie pierwsze piętro

Ogłoszono dnia: 2012-04-25 przez Adam Samsel

Treść:

„Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach

Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”

Nr sprawy nadany przez zamawiającego : Znak sprawy :ZS1.FIN.271.3.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica , ul. Mickiewicza 10 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 28 38, faks 89 624 28 38.

Adres strony internetowej zamawiającego: zs1.bip.powiat.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1)                        Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 Dostawa zestawów komputerowych ,laptopów ,drukarek ,tablic multimedialnych oraz rzutników multimedialnych ,aparatu fotograficznego , urządzenia wielofunkcyjnego i oprogramowania  Adobe Web Premium CS.5 oraz oprogramowania Microsoft Office Profesional Plus 2010 w projekcie „Patrzymy w Przyszłość 2”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa , montaż i uruchomienie zestawów  komputerowych  w ilości 16 szt , komputera przenośnego w ilości 2 szt  ,drukarki A4 monochromatycznej w ilości 1 szt , drukarki A4 kolor w ilości 1 szt ,tablicy multimedialnej w ilości 1 szt. , rzutników multimedialnych w ilości 2 szt ,aparat fotograficzny cyfrowy 1 szt ,  urządzenie wielofunkcyjne A3 – 1 szt ,oprogramowania Adobe Web Premium CS5.5 w ilości 17 licencji i oprogramowanie Office Profesional Plus 2010 MOLP AE w ilości 18 licencji w ramach projektu „Patrzymy w Przyszłość 2”.  Projekt  jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

 

 

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części  :

część 1 :

- dostawa , montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego w ilości 16 szt , komputera przenośnego w ilości 2 szt  ,drukarki A4 monochromatycznej w ilości 1 szt , drukarki A4 kolor w ilości 1 szt ,

część 2:

 - dostawa , montaż i uruchomienie  tablicy multimedialnej w ilości 1 szt. ,projektorów multimedialnych w ilości 2 szt ,aparat fotograficzny cyfrowy 1 szt

część 3 :

 - dostawa , montaż i uruchomienie  urządzenia wielofunkcyjnego A3 – 1 szt ;

część 4 :

 - dostawa oprogramowania Adobe Web Premium CS5.5 w ilości 17 licencji i oprogramowanie Office Profesional Plus 2010 MOLP AE w ilości 18 licencji.                    

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30 20 00 00 – 1, 30 21 31 00 – 6 ,32 32 20 00 – 6 ,38 65 21 00 – 1, 48 00 00 00 – 8 .

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Termin wykonania  31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      Warunek będzie spełniony  :

W przypadku  1 części zamówienia  warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości minimum każda 20 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .

W przypadku  2 części zamówienia  warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości minimum każda 6 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .

W przypadku  3 części zamówienia  warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości minimum każda 3 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .

       W przypadku  4 części zamówienia  warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli   Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości minimum każda 29 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.

      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

               Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

                   Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

               Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

a)      wykaz wykonanych ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ,dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie .

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:                                                                                                   1.   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

     2.   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

           rejestru,    w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 

           ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

          składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych  oświadczenie w zakresie art. 24 ust.

          1 pkt 2 ustawy PZP.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów ,które będą brały udział w realizacji części zamówienia  ,przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

   1.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

   2.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji

     niezbędnych zasobów   na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienie  ,jeżeli

      Wykonawca będzie polegać na zasobach  innych podmiotów na zasadach określonych w

      art. 26 ust.2b,

  3.zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmianę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców, którzy realizują części zamówienia wskazane w ofercie Wykonawcy w szczególnych wypadkach, udokumentowanych przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl oraz w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno .

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2012 r godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, z programu Kapitał Ludzki.

IV.4.17)                  Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP :

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1  NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

- dostawa , montaż i uruchomienie zestawów komputerowych w ilości 16 szt , komputera przenośnego w ilości 2 szt  ,drukarki A4 monochromatycznej w ilości 1 szt , drukarki A4 kolor w ilości 1 szt .

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30 20 00 00-1 ,30 21 31 00-6

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tablicy multimedialnej ,projektorów i aparatu fotograficznego

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

-                                dostawa , montaż i uruchomienie  tablicy multimedialnej w ilości 1 szt. ,     projektorów   multimedialnych w ilości 2 szt ,aparat fotograficzny cyfrowy 1 szt

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32 32 20 00 -6 ,38 65 21 00 -1

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego .

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:                                                 - dostawa , montaż i uruchomienie  urządzenia wielofunkcyjnego A3 – 1 szt

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32 32 20 00 -6

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania Adobe Web Premium CS5.5 i oprogramowania   Office Profesional Plus 2010 MOLP AE .

1)        Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

-  dostawa oprogramowania Adobe Web Premium CS5.5 w ilości 17 licencji i oprogramowania Office Profesional Plus 2010 MOLP AE w ilości 18 licencji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  48 00 00 00 – 8

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

Data zamieszczenia w BZP 25 kwietnia 2012r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Adam Samsel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Adam Samsel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-25 14:13:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-25 14:52:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-14 19:39:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2786 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony