ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa sprzętu sportowego do ćwiczeń siłowych Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa sprzętu sportowego do ćwiczeń siłowych

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa sprzętu sportowego do ćwiczeń siłowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia:

Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 413072-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-10-30 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-10-30 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Zespołu Szkół nr 1 w Szczytnie pierwsze piętro

Ogłoszono dnia: 2012-10-23 przez Adam Samsel

Treść:

Nr sprawy nadany przez zamawiającego : ZS1.FIN.271.7.2012


                  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –
dostawa sprzętu sportowego do ćwiczeń siłowych

 

   Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica , ul. Mickiewicza 10 , 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 28 38, faks 89 624 28 38.

Adres strony internetowej zamawiającego: zs1.bip.powiat.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu sportowego do ćwiczeń siłowych

 

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż  sprzętu sportowego do ćwiczeń siłowych – wyposażenie siłowni .                   

2.  Szczegółowe wymagania zamawiającego dotyczące sprzętu zostały zawarte w załączniku

     nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie 

     nowy i posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. Dla potwierdzenia ,że oferowane

     wyroby spełniają wymogi Zamawiającego do ofert należy dołączyć karty katalogowe 

   (foldery) z opisem i zdjęciami oferowanego sprzętu.

    Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia parametry i wymogi należy rozumieć jako

   określenie wymaganych parametrów technicznych lub standartów jakościowych .Oznacza to ,      

    że zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami

     równoważnymi o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie .

      3.  Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa

           określone w obowiązującym w Polsce prawie.

     4.   Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień

           Publicznych (CPV)

- 37442300-8

 

II.1.4)Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:  TAK

         Określenie przedmiotu oraz  wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających :

Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Słownik Główny

        Główny przedmiot :Kod CPV - 37442300-8

 

    

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku .

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Wykonawca spełni warunek  ,jeżeli w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ,wykaże się realizacją co najmniej

-       2 dostaw sprzętu sportowego do wyposażenia siłowni o wartości co najmniej 90 000 zł każda  .

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy przedłożyć następujące dokumenty:

-       wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ,z podaniem ich wartości ,przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego ,że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.    Ocena spełnienia warunków  nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

     Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

 

      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

       Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

 

 

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 Ocena spełnienia warunków  nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych .

 Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

   1. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ,z podaniem ich wartości ,przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego ,że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ,

2.                   aktualny odpis z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ,a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2

   III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że:

1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

W przypadku składania oferty przez  Spółkę Cywilną  i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki ,oprócz dokumentów wymienionych w SIWZ do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz  pełnomocnictwo do podpisania oferty.

W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz wyżej wymienionych dokumentów  do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy.

 III.5)INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH ,ŻE OFEROWANE        DOSTAWY ,USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM .

    W zakresie potwierdzenia ,że oferowane dostawy ,usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć : nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b,

3. zaparafowany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1)Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców ,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu :

 nie dotyczy

Liczba wykonawców :

Znaczenie warunków wyboru wykonawców ,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu : nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Kryteria :

Cena : 100 %

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy:

1.                   Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, której skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne) oraz  akty władzy ustawodawczej i wykonawczej,

 

2.                   Skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia przez Wykonawcę prac przed terminem określonym w umowie, a Zamawiający na wniosek Wykonawcy wyrazi zgodę na odebranie prac wcześniej niż planował.

 

3.                   Zmianę, w trakcie realizacji prac, Podwykonawców, którzy realizują części zamówienia wskazane w ofercie Wykonawcy,  w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę,

4.                   Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie .

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl oraz w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno ,pokój księgowości ,I piętro .

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu :nie dotyczy

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców ,którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert ,jeżeli zamawiający przewiduje nagrody : nie dotyczy

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 r godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno ,I piętro .

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE

 

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP :  23.10.2012 r

 

 

Załączniki do pobrania :

1.   opis przedmiotu zamówienia

2.   formularz oferty z arkuszem cenowym oferty

3.   oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy,

4.   oświadczenie z art. 24 ustawy,

5.   wykaz wykonanych usług,

6.   projekt umowy,

 

 

 

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony