ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont pomieszczeń niskiego parteru z przeznaczeniem na siłownię i szatnię w głównym budynku Szkoły oraz wymiana stolarki okiennej w pawilonie szkolnym w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie przy ul. Mickiewicza 10 oraz przy ulicy Mickiewicza 7.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont pomieszczeń niskiego parteru z przeznaczeniem na siłownię i szatnię w głównym budynku Szkoły oraz wymiana stolarki okiennej w pawilonie szkolnym w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie przy ul. Mickiewicza 10 oraz przy ulicy Mickiewicza 7.

Szczegóły informacji

Remont pomieszczeń niskiego parteru z przeznaczeniem na siłownię i szatnię w głównym budynku Szkoły oraz wymiana stolarki okiennej w pawilonie szkolnym w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie przy ul. Mickiewicza 10 oraz przy ulicy Mickiewicza 7.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 221815-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-02 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-02 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Zespołu Szkół nr 1 w Szczytnie pierwsze piętro

Ogłoszono dnia: 2012-10-18 przez Adam Samsel

Treść:

Nr sprawy nadany przez zamawiającego : ZS1FIN.271.6.2012


                  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica , ul. Mickiewicza 10 , 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 28 38, faks 89 624 28 38.

Adres strony internetowej zamawiającego: zs1.bip.powiat.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont  pomieszczeń niskiego parteru z przeznaczeniem na siłownię i szatnię w głównym budynku Szkoły oraz wymiana stolarki okiennej w pawilonie szkolnym w  Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie przy ul. Mickiewicza 10 oraz przy ulicy Mickiewicza 7.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń niskiego parteru z przeznaczeniem na siłownię i szatnię położonych przy ulicy Mickiewicza 10 w  Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie  oraz wymiana stolarki okiennej w pawilonie szkolnym położonym przy ulicy Mickiewicza 7.

Kody CPV 45453000-7

 Przedmiot zamówienia obejmuje :                                                                                                   1.Remont pomieszczeń niskiego parteru z przeznaczeniem na siłownię i szatnię  w głównym budynku Szkoły, obejmujący następujące prace :

1. prace ogólnobudowlane;

2. wymiana instalacji elektrycznej ;

3. remont  instalacji co;

4. remont  instalacji wodnokanalizacyjnej;

2.Wymiana stolarki okiennej w pawilonie szkolnym

 

Zakres prac do wykonania ujęty jest w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót ,które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego i stanowią załączniki do  SIWZ .

 

 

 

 

 

 

II.1.4)Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:  TAK

         Określenie przedmiotu oraz  wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających :

Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w okresie trzech lat  od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych,stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

 

II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Słownik Główny

        Główny przedmiot :Kod CPV 45453000-7

    

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku .

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

     Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

 

      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

       Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

        Warunek powyższy zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że   dysponuje osobami,

 które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług ,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonanych przez przez nie czynności ,oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach : konstrukcyjno-budowlanej, branży elektrycznej – uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń , branży sanitarnej  - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych ,wentylacyjnych ,gazowych ,wodociągowych ,kanalizacyjnych bez ograniczeń i  są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

   Jeżeli Wykonawca wskaże osoby ,które zostaną mu udostępnione od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

   Ocena spełnienia warunków  nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :

 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług ,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ,oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

2. oświadczenie ,że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,posiadają wymagane uprawnienia  ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
     
1.   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

      2.   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

           rejestru,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2  

           ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

          składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych  oświadczenie w zakresie art. 24 ust.

          1 pkt 2 ustawy PZP.

         3.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w  postępowaniu  

         na potencjał innych podmiotów ,które będą brały udział w realizacji części zamówienia

         przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie  wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt.III.4.2

   III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

           Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej

           Polskiej  przedkłada :

III.4.3.1)                       dokument wystawiony w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający ,że :

 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 III.5)INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH ,ŻE OFEROWANE        DOSTAWY ,USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM .

    W zakresie potwierdzenia ,że oferowane dostawy ,usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć : nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    2.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji

     niezbędnych zasobów   na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia  ,jeżeli

      Wykonawca będzie polegać na zasobach  innych podmiotów na zasadach określonych w

      art. 26 ust.2b,

   3.zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1)Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców ,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu :

 nie dotyczy

Liczba wykonawców :

Znaczenie warunków wyboru wykonawców ,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu : nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Kryteria :

Cena : 100 %

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia  przez Wykonawcę robót budowlanych przed terminem określonym w umowie .
  2. Zamawiający dopuszcza w razie konieczności wykonanie robót zamiennych ,które będą  niezbędne  do wykonania całości robót i uzyskania efektu użytkowego ,których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w przedmiocie zamówienia i nie zmieni wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
  3.  Zmianę w trakcie realizacji robót podwykonawców ,którzy realizują części zamówienia wskazane w ofercie Wykonawcy w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę.
  4. Zmianę w trakcie realizacji osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl oraz w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno ,pokój księgowości ,I piętro .

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu :nie dotyczy

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców ,którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert ,jeżeli zamawiający przewiduje nagrody : nie dotyczy

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 r godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno ,I piętro .

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE

 

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP :  18.10.2012 r

 

 

Załączniki do pobrania :

1.    SIWZ

2.   formularz oferty,

3.   oświadczenie z art. 22  ust.1 ustawy,

4.   oświadczenie z art.24 ustawy

5.   oświadczenie o posiadanych uprawnieniach

6.   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

7.   projekt umowy,

8.   przedmiary robót – pomieszczenie siłowni,

9.   przedmiary robót – szatnia

10. przedmiary robót – wymiana stolarki okiennej

11. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

 

 

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony