ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Obsługa cateringowa młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. „Patrzymy w Przyszłość 2” w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie Drukuj informację Zamówienie publiczne: Obsługa cateringowa młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. „Patrzymy w Przyszłość 2” w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie

Szczegóły informacji

Obsługa cateringowa młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. „Patrzymy w Przyszłość 2” w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg Nieograniczony

Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 213924-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-06-28 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-06-28 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Zespołu Szkół nr 1 w Szczytnie pierwsze piętro

Ogłoszono dnia: 2012-06-21 przez Adam Samsel

Treść:

 

 

Nr sprawy nadany przez zamawiającego : ZS1FIN.271.5.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica,  ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 28 38, faks 89 624 28 38.

Adres strony internetowej zamawiającego: zs1.bip.powiat.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa cateringowa młodzieży szkolnej w ramach projektu POKL pt. „Patrzymy w Przyszłość 2” w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

1.        Zamówienie obejmuje: usługę cateringu w ramach projektu POKL pt.„Patrzymy w Przyszłość 2”.

2.        Przez usługę cateringu należy rozumieć przygotowanie i dostarczenie posiłków obejmujących drugie danie obiadowe owoce, ciasto, soki dla uczestników projektu „Patrzymy w Przyszłość 2”.  Miejsce dostawy - Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10 od poniedziałku do soboty.

3.        Kursy i zajęcia edukacyjne w ramach projektu odbywać się będą do 30 czerwca 2013r.

4.        W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania  projektu maksymalnie 10 030 posiłków składających się z obiadu w postaci drugiego dania z deserem i napojem. Dostarczanie posiłków nie obejmuje okresów ferii świątecznych, wakacji i innych dni w których szkoła jest nieczynna z zastrzeżeniem, że w miesiącu sierpniu 2012r Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i dostarczenia posiłków dla 20 uczestników kursu na prawo jazdy.

5.        Przedmiot zamówienia ma być realizowany dla młodzieży szkolnej w wieku 15-20 lat.

6.        Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami do pakowania zużytych naczyń jednorazowych.

7.        Wykonawca zobowiązany jest do zabierania zużytych naczyń jednorazowych oraz sztućców i odpadów pokonsumpcyjnych oraz utylizację odpadów i śmieci.

8.        Załącznikiem nr 6 do SIWZ jest lista zestawów obiadowych i deserów .Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru zestawów z listy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zawartości posiłku mięsnego na wegetariański dla części młodzieży uczestniczącej w projekcie i będącej wegetarianami.

9.        Posiłki będą dostarczane do Zespołu Szkół Nr 1 w Szczytnie w ilości i w godzinach uzgadnianych na bieżąco z Zamawiającym oraz w asortymencie wybranym przez Zamawiającego z listy zestawów obiadowych -załącznik nr 6 do SIWZ.

10.    Informacja o ilości i wyborze posiłków w danym dniu będzie przekazywana Wykonawcy telefonicznie w dniu poprzedzającym do godz. 14:00.

11.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków niż maksymalna ilość określona w punkcie 4, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 -6, 55.52.00.00-1

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich  3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę cateringową o wartości minimum 30 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku .

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku .

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć

1)      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia , przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)      oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

2)      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienie, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b,

3)      zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)           Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy:

Zmianę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców, którzy realizują części zamówienia wskazane w ofercie Wykonawcy w szczególnych wypadkach, udokumentowanych przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl oraz w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno .

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 r. godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (I piętro) w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, z programu Kapitał Ludzki.

IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP : 21.06.2012 r

 

 

 

 

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony