Rejestr zmian
Szczegóły informacji
dostawę zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, tablic multimedialnych oraz rzutników multimedialnych, aparatu fotograficznego, urządzenia wielofunkcyjnego i oprogramowania Adobe Web Premium CS.5 oraz oprogramowania Microsoft Office Profesional Plus 2010.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia:
Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie
Finansowanie: Środki UE
Nr UZP: 94179-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-04 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-05-04 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: sekretariat Zespołu Szkół nr 1 w Szczytnie pierwsze piętro
Ogłoszono dnia: 2012-04-25 przez Adam Samsel
Treść:
„Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”
Nr sprawy nadany przez zamawiającego : Znak sprawy :ZS1.FIN.271.3.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica , ul. Mickiewicza 10 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 28 38, faks 89 624 28 38.
Adres strony internetowej zamawiającego: zs1.bip.powiat.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych ,laptopów ,drukarek ,tablic multimedialnych oraz rzutników multimedialnych ,aparatu fotograficznego , urządzenia wielofunkcyjnego i oprogramowania Adobe Web Premium CS.5 oraz oprogramowania Microsoft Office Profesional Plus 2010 w projekcie „Patrzymy w Przyszłość 2”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa , montaż i uruchomienie zestawów komputerowych w ilości 16 szt , komputera przenośnego w ilości 2 szt ,drukarki A4 monochromatycznej w ilości 1 szt , drukarki A4 kolor w ilości 1 szt ,tablicy multimedialnej w ilości 1 szt. , rzutników multimedialnych w ilości 2 szt ,aparat fotograficzny cyfrowy 1 szt , urządzenie wielofunkcyjne A3 – 1 szt ,oprogramowania Adobe Web Premium CS5.5 w ilości 17 licencji i oprogramowanie Office Profesional Plus 2010 MOLP AE w ilości 18 licencji w ramach projektu „Patrzymy w Przyszłość 2”. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części :
część 1 :
- dostawa , montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego w ilości 16 szt , komputera przenośnego w ilości 2 szt ,drukarki A4 monochromatycznej w ilości 1 szt , drukarki A4 kolor w ilości 1 szt ,
część 2:
- dostawa , montaż i uruchomienie tablicy multimedialnej w ilości 1 szt. ,projektorów multimedialnych w ilości 2 szt ,aparat fotograficzny cyfrowy 1 szt
część 3 :
- dostawa , montaż i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego A3 – 1 szt ;
część 4 :
- dostawa oprogramowania Adobe Web Premium CS5.5 w ilości 17 licencji i oprogramowanie Office Profesional Plus 2010 MOLP AE w ilości 18 licencji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30 20 00 00 – 1, 30 21 31 00 – 6 ,32 32 20 00 – 6 ,38 65 21 00 – 1, 48 00 00 00 – 8 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Termin wykonania 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony :
W przypadku 1 części zamówienia warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości minimum każda 20 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
W przypadku 2 części zamówienia warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości minimum każda 6 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
W przypadku 3 części zamówienia warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości minimum każda 3 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
W przypadku 4 części zamówienia warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości minimum każda 29 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ,dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2
ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy PZP.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów ,które będą brały udział w realizacji części zamówienia ,przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
2.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienie ,jeżeli
Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 26 ust.2b,
3.zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmianę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców, którzy realizują części zamówienia wskazane w ofercie Wykonawcy w szczególnych wypadkach, udokumentowanych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl oraz w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno .
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2012 r godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, z programu Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP :
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- dostawa , montaż i uruchomienie zestawów komputerowych w ilości 16 szt , komputera przenośnego w ilości 2 szt ,drukarki A4 monochromatycznej w ilości 1 szt , drukarki A4 kolor w ilości 1 szt .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30 20 00 00-1 ,30 21 31 00-6
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tablicy multimedialnej ,projektorów i aparatu fotograficznego
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- dostawa , montaż i uruchomienie tablicy multimedialnej w ilości 1 szt. , projektorów multimedialnych w ilości 2 szt ,aparat fotograficzny cyfrowy 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32 32 20 00 -6 ,38 65 21 00 -1
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego .
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa , montaż i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego A3 – 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32 32 20 00 -6
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania Adobe Web Premium CS5.5 i oprogramowania Office Profesional Plus 2010 MOLP AE .
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- dostawa oprogramowania Adobe Web Premium CS5.5 w ilości 17 licencji i oprogramowania Office Profesional Plus 2010 MOLP AE w ilości 18 licencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48 00 00 00 – 8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Data zamieszczenia w BZP 25 kwietnia 2012r.