ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont Warsztatów Szkolnych ul. Śląska 14 przy Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, przy ul. Mickiewicza 10 w ramach projektu„Remont i wyposażenie warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół nr 1 w Szczytnie.” Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont Warsztatów Szkolnych ul. Śląska 14 przy Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, przy ul. Mickiewicza 10 w ramach projektu„Remont i wyposażenie warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół nr 1 w Szczytnie.”

Szczegóły informacji

Remont Warsztatów Szkolnych ul. Śląska 14 przy Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, przy ul. Mickiewicza 10 w ramach projektu„Remont i wyposażenie warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół nr 1 w Szczytnie.”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 160651-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-07-06 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-07-06 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkół Nr 1 im.Stanisława Staszica w Szczytnie ul. Mickiewicza 10 , 12-100 Szczytno, sekretariat I piętro ,główny budynek Szkoły.

Ogłoszono dnia: 2010-06-21 przez Dariusz Kurz

Treść:

 

Projekt współfinansowany ze środków

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”

 

Numer sprawy nadany przez  Zamawiającego: ZS1/ZP/02/2010

 

Zamieszczanie obowiązkowe

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

 

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

 

I.1) Nazwa, adres:

Nazwa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie

Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 10

Miejscowość: Szczytno

Kod pocztowy: 12-100

Województwo: Warmińsko-Mazurskie

Tel: ( 089) 624 2838, Fax : ( 089) 624 2838

 

Adres strony internetowej zamawiającego :zs1.bip.powiat.szczytno.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

I.2) Rodzaj Zamawiającego:

Administracja Samorządowa

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:Remont Warsztatów Szkolnych ul. Śląska 14 przy Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, przy ul. Mickiewicza 10 w ramach projektu„Remont i wyposażenie warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół nr 1 w Szczytnie.”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont warsztatów szkolnych położonych przy ulicy Śląskiej 14

w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10.

Przedmiot zamówienia obejmuje : - Remont całego budynku warsztatowego wraz z kuźnią i spawalnią ,bez części biurowej ,

obejmujący następujące prace :

    1. prace ogólnobudowlane;

    2. wymiana instalacji elektrycznej ;

    3. remont i częściowa wymiana instalacji co;

    4.remont i częściowa wymiana instalacji wodnokanalizacyjnej;

    5.remont i częściowa wymiana wentylacji ;

    Wielkość remontowanej powierzchni wynosi 1358 m2 , kubatura 4 481,40 m3.

- Zagospodarowanie terenu wokół remontowanego budynku ,obejmujące: wykonanie dróg dojazdowych, chodników, o łącznej długości 233,38 m oraz miejsc postojowych.

 

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: TAK

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:

Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

 

II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ ( CPV), Słownik Główny

Główny przedmiot: Kody CPV 45453000-7 , 45310000-3

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin wykonania : do dnia 31.08.2011 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje prowadzenie działalności w branży budowlanej.

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda, polegające na remoncie obiektu kubaturowego, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach: branży budowlanej – uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, branży drogowej – uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, branży sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń, branży elektrycznej – uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które zostaną mu udostępnione od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł,

2. posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

 

 

III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

    2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

    3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

    4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

    5. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

    3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca

    nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,

    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji

    właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania

    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

    ofert,

    4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

    Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem

    składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane

    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w

    całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed

    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

    zamówienia albo składania ofert,

    5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8

    ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków

    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

    6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9

    ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ,potwierdzający ,że :

1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

  1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy,

  2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b,

  3. szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. Elementy robót w harmonogramie należy wykazać w podziałach na miesiące, przeroby w miesiącach w taki sposób, aby były one podstawą do składania przez Wykonawcę protokółów odbioru częściowego,

  4. zaparafowany projekt umowy.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Liczba wykonawców:

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy

 

IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Kryteria:

Cena 100%

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie

 

IV.3. ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TAK

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

 

    1. skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia przez Wykonawcę

    robót budowlanych przed terminem określonym w umowie.

    2. zmiany kolejności robót określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w uzasadnionych

    przypadkach.

  1. Zamawiający dopuszcza w razie konieczności wykonanie robót zamiennych, które będą niezbędne do wykonania całości robót i uzyskania efektu użytkowego, których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w przedmiocie zamówienia i nie zmieni wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

  2. zmianę w trakcie realizacji robót podwykonawców, którzy realizują części zamówienia wskazane w ofercie Wykonawcy w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę.

  3. zmianę w trakcie realizacji robót osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : zs1.bip.powiat.szczytno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie ul. Mickiewicza 10 , 12-100 Szczytno, sekretariat I piętro, główny budynek Szkoły.

 

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

 

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 06/07/2010 Godzina: 10:00

Miejsce: Zespół Szkół Nr 1 im.Stanisława Staszica w Szczytnie ul. Mickiewicza 10 , 12-100 Szczytno, sekretariat I piętro ,główny budynek Szkoły.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

 

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy

 

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego ( dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TAK - Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE

 

 

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP: 21/06/2010

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony