Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2009-06-08Drukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2009-06-08Szczegóły informacji
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2009-06-08
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zespół Szkół nr 1im. St. Staszica w Szczytnie
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 183304-2009, 183930-2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-06-29 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-06-29 14:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkół nr 1 ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno
Ogłoszono dnia: 2009-06-08 przez Adam Samsel
Treść:
Tryb: nieograniczony
Prace budowlane polegające na remoncie głównego holu na drugim piętrze Szkoły 1 sali lekcyjnej oraz 5-ciu pomieszczeń administracyjno -biurowych na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły , remont wejścia i schodów zewnętrznych w pawilonie szkolnym oraz remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Mickiewicza 7.
Status: ogłoszony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zespół Szkół Nr 1 Im.St. Staszica w Szczytnie
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 183304-2009 ,183930-2009
Termin składania ofert: 2009-06-29 10:00:00
Termin otwarcia ofert: 2009-06-29 14:00:00
Ogłoszono dnia 2009-06-08 przez Sadowska Dorota
Treść
Ogłoszenie o zamówieniu
z dnia 2009-06-08
Numer ogłoszenia: 183304-2009 ; data zamieszczenia: 08.06.2009 r
Numer zmiany ogłoszenia :183930-2009 ; data zamieszczenia : 09.06.2009 r
Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 Im. Stanisława Staszica w Szczytnie, 12-100 Szczytno, ul. Mickiewicza 10, woj. Warmińsko -Mazurskie, tel. (089)624 2838, fax (089) 624 2838 w 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zs1szczytno.ehost.pl
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont głównego holu na drugim piętrze Szkoły i 1 sali lekcyjnej oraz 5-ciu pomieszczeń administracyjno -biurowych na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły , remont wejścia i schodów zewnętrznych w pawilonie szkolnym oraz remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Mickiewicza 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje prace budowlane polegające na kompleksowym remoncie głównego holu na drugim piętrze Szkoły , sali lekcyjnej nr 11 oraz 5-ciu pomieszczeń administracyjno -biurowych na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły , remont wejścia i schodów zewnętrznych w pawilonie szkolnym oraz remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Mickiewicza 7.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- remont posadzek , kładzenie wykładzin elastycznych i gresu ,
- wykonanie nowych tynków,
- sufity podwieszane
- wykonanie nowej instalacji oświetleniowej,
- wykonanie tablic rozdzielczych,
- prace malarskie
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
- prace dekarskie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV),Słownik Główny:
Główny przedmiot: Kod CPW : 45.26.25.00-6
.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: dwa miesiące od momentu podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy ,którzy spełniają następujące warunki :
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali 1 robotę budowlaną o wartości minimum 300 000,- zł brutto , odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 89 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty :
1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów
zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności
podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Z 2002
Nr 197 poz. 1661). Nie dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi w
tym Spółek Cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne,
5.zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym 1 robotę budowlaną o wartości minimum 300 000,- zł brutto , odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /w szkolnictwie/ , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać roboty budowlane zakończone przed dniem wszczęcia postępowania. Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót.
8.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek.
9.pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
10.polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.,
11.szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. Elementy robót w harmonogramie należy wykazać w taki sposób, aby mogły być one podstawą do odbiorów częściowych.
12.zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Kryteria : Cena 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 Im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Mickiewicza 10 .
IV.3.2.Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskanie tego opisu : nie dotyczy
IV.3.3. Informacja o wysokości nagród dla wykonawców ,którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert ,jeżeli zamawiający przewiduje nagrody : nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data :29.06.2009 r , godzina 10.00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1 Im. Stanisława Staszica w Szczytnie,
Księgowość , pokój nr 7c.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.8. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.
Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP :08.06.2009 r