Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej na obiekcie budynku sali gimnastycznej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak sprawy :ZS1G.271.13.2020 Szczytno 26.06.2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie rynien i rur
spustowych oraz obróbki blacharskiej na obiekcie budynku sali gimnastycznej
Dotyczy zamówienia publicznego nie przekraczającego 30 000 euro.
I .ZAMAWIAJĄCY :
Powiat Szczycieński, 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza 1, NIP 745-18-11-678 , w imieniu którego działa :
Odbiorca:
Zespół Szkół Nr 1 Im. Stanisława Staszica ,12-100 Szczytno ,ul. Mickiewicza 10
tel./fax 89 624 2838
strona: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
II. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie rynien i rur spustowych na nowe z blachy oraz obróbka blacharska z blachy powlekanej na obiekcie budynku sali gimnastycznej wg załączonego przedmiaru robót
KOD CPV 45261000-4-Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty.
Wymagany termin wykonania przedmiotu umowy: w okresie 40 dni od dnia podpisania umowy.
III .WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ :
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Wykonawca będzie wykonywać powyższe prace budowlane własnymi narzędziami, przedmiotami i i materiałami za które ponosi odpowiedzialność oraz będzie posługiwać się własnym transportem.
Wykonawca zgłaszający ofertę musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu
1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu wykazania uprawnień do wykonywania określonej działalności, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, dostarczy do dnia podpisania umowy aktualny odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty, tak aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z dokumentacją oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający załączył do dokumentacji przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych Wykonawców przy sporządzaniu oferty cenowej.
Przy odbiorze robót Wykonawca dołączy oświadczenie, w którym zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą cenową na okres nie krótszy niż 36 miesięcy., oraz zobowiąże się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.
Nie spełnienie powyższego warunku spowoduje wezwanie do uzupełnienia, a w przypadku braku skutecznej odpowiedzi na wezwanie, odrzucenie oferty.
Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia (na przykład rodzaj papy termozgrzewalnej, kolorystyka rynien itp.) będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na placu budowy od jego protokolarnego przyjęcia aż do protokolarnego oddania obiektu. W momencie przystąpienia do robót budowlanych Wykonawca powinien odpowiednio zabezpieczyć teren budowy.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
W okresie 40 dni od dnia podpisania umowy.
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Uzupełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty oraz zaparafowany na każdej stronie projekt umowy należy dostarczyć w zamkniętych i opisanych kopertach ”Roboty dekarsko-blacharskie w obiekcie budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie” do Sekretariatu szkoły do dnia 13 lipca 2020r. do godziny 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 13 lipca 2020r. o godzinie 11.30 w pokoju kierownika gospodarczego (na parterze).
Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego : Hanna Olejniczak tel. 509 668 239 .
VI. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT :
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny :
Cena brutto oferty 100%.
Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów tj. 100 Wykonawcy, który przedstawił ofertę najtańszą. Pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:
C= cena ofertowa najniższa x 100 pkt
cena badanej oferty
Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione jeżeli:
- w określonym terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłynie/wpłyną mniej niż 2 ważne oferty pochodzące od różnych Wykonawców,
- cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Beneficjent może przeznaczyć na sfinansowanie zadania,
- wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
-Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki :
1. formularz oferty
2.zapytanie ofertowe
3.projekt umowy
4. przedmiar robót.
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej na obiekcie budynku sali gimnastycznej Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej na obiekcie budynku sali gimnastycznej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hanna Olejniczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-06-26 15:23:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-06-26 15:29:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-16 09:00:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1912 raz(y) |
Wymianę rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej na obiekcie budynku Sali gimnastycznej wg załączonego przedmiaru robót, oraz uzupełnienie miejscami styropianem ubytków tynku występujących pod rynnami.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak sprawy :ZS1G.271.7.2020 Szczytno, dnia 28.05.2020r.
Załącznik nr 2
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia publicznego nie przekraczającego 30 000 euro.
I.ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Szczycieński, 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza l, NIP 745-18-11-678, w imieniu którego
działa:
działa:
Odbiorca:
Zespół Szkół Nr 11m. Stanisława Staszica ,12-100 Szczytno ,ul. Mickiewicza 10
tel,/fax 896242838
strona bip www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
wymianę rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej na obiekcie budynku Sali
gimnastycznej wg załączonego przedmiaru robót, oraz uzupełnienie miejscami styropianem
gimnastycznej wg załączonego przedmiaru robót, oraz uzupełnienie miejscami styropianem
ubytków tynku występujących pod rynnami.
KOD CPV 45261000-4-Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty.
Wymagany termin wykonania przedmiotu umowy: w okresie 40 dni od dnia podpisania umowy.
III .WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ:
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W
związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków
wykonania zamówienia.
związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków
wykonania zamówienia.
Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie
niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Wykonawca wykonuje powyższe prace budowlane własnym środkiem transportu, narzędziami,
przedmiotami i materiałami za które ponosi odpowiedzialność.
przedmiotami i materiałami za które ponosi odpowiedzialność.
Wykonawca zgłaszający ofertę musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu
1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu wskazania uprawnień do wykonywania
określonej działalności Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
dostarczy do dnia podpisania umowy aktualny odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu wskazania uprawnień do wykonywania
określonej działalności Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
dostarczy do dnia podpisania umowy aktualny odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był
wykonany zgodnie z dokumentacją oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający załączył
do dokumentacji przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych Wykonawców
przy sporządzaniu oferty cenowej.
wykonany zgodnie z dokumentacją oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający załączył
do dokumentacji przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych Wykonawców
przy sporządzaniu oferty cenowej.
Przy odbiorze robót Wykonawca dołączy oświadczenie, w którym zobowiązuje się do udzielenia
gwarancji na całość przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą cenową na okres nie krótszy
niż 36 miesięcy., oraz zobowiąże się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu
zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.
gwarancji na całość przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą cenową na okres nie krótszy
niż 36 miesięcy., oraz zobowiąże się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu
zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.
Nie spełnienie powyższego warunku spowoduje wezwanie do uzupełnienia, a w przypadku braku
skutecznej odpowiedzi na wezwanie, odrzucenie oferty.
skutecznej odpowiedzi na wezwanie, odrzucenie oferty.
Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z
ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na placu budowy od
jego protokolarnego przyjęcia aż do protokolarnego oddania obiektu. W momencie przystąpienia do
robót budowlanych Wykonawca powinien odpowiednio zabezpieczyć teren budowy.
jego protokolarnego przyjęcia aż do protokolarnego oddania obiektu. W momencie przystąpienia do
robót budowlanych Wykonawca powinien odpowiednio zabezpieczyć teren budowy.
IV.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
W okresie 40 dni od dnia podpisania umowy.
V .MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Uzupełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty wraz z załącznikami (w tym
zaparafowany na każdej stronie projekt umowy ) należy dostarczyć w zamkniętych i opisanych
kopertach "Roboty dekarsko-blacharskie na obiekcie budynku Sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1
im. Stanisława Staszica w Szczytnie" do Sekretariatu szkoły do dnia 22 czerwca 2020r. do godziny
11,00.
zaparafowany na każdej stronie projekt umowy ) należy dostarczyć w zamkniętych i opisanych
kopertach "Roboty dekarsko-blacharskie na obiekcie budynku Sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1
im. Stanisława Staszica w Szczytnie" do Sekretariatu szkoły do dnia 22 czerwca 2020r. do godziny
11,00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 czerwca 2020r. o godzinie 11,30 w pokoju kierownika gospodarczego
(na parterze)
(na parterze)
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego: Hanna Olejniczak tel. 509 668 239 .
VI.OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami
oceny:
oceny:
Cena brutto oferty 100%
VII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT:
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi
kryteriami oceny :
kryteriami oceny :
Cena brutto oferty 100%.
Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów tj. 100 Wykonawcy, który przedstawił
ofertę najtańszą. Pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:
ofertę najtańszą. Pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:
C= cena ofertowa najniższa x 100 pkt
cena badanej oferty
Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione jeżeli:
- w określonym terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłynie/wpłyną mniej niż 2 ważne
oferty pochodzące od różnych Wykonawców.
oferty pochodzące od różnych Wykonawców.
- cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż
kwota, jaką Beneficjent może przeznaczyć na sfinansowanie zadania
kwota, jaką Beneficjent może przeznaczyć na sfinansowanie zadania
- wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załączniki
Pobierz dane XML Wymianę rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej na obiekcie budynku Sali gimnastycznej wg załączonego przedmiaru robót, oraz uzupełnienie miejscami styropianem ubytków tynku występujących pod rynnami. Drukuj informację Wymianę rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej na obiekcie budynku Sali gimnastycznej wg załączonego przedmiaru robót, oraz uzupełnienie miejscami styropianem ubytków tynku występujących pod rynnami.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-05-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hanna Olejniczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-05-28 13:44:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-05-28 13:49:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-16 09:34:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1825 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro .
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak sprawy : ZS1K.271.50.2019
Szczytno, dnia 30.09.2019r.
Załącznik nr 2
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dotyczy zamówienia publicznego nie przekraczającego 30 000 euro .
I .ZAMAWIAJĄCY :
Powiat Szczycieński, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, województwo: warmińsko-mazurskie,
NIP: 745-18-11-678
w imieniu, którego działa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie,
ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno,
ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno,
województwo: warmińsko-mazurskie
tel. 89 6242838, fax: 89 6242838
adres BIP-u Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
e-mail:
REGON: 000192057
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30
zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
Wykonanie :
Częściowej naprawy pokrycia dachowego i obróbkę trzech kukułek w budynku szkoły, a także roboty remontowe wewnątrz budynku szkolnego .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony Przedmiar robót. m.in.:
-przełożenie pokrycia z dachówki ceramicznej holenderki na dachówkę z demontażu,
-rozbiórka blachy nie nadającej się do użytku na blachę nową,
-wymiana łacenia na nową,
-odbicie tynków wewnętrznych
-uzupełnienie tynków,
-skasowanie wykwitów(zacieków),
-przetarcie tynków wewnętrznych i zeskrobanie ze starych farb,
-malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
Zaleca się, aby Wykonawca, przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy potraktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełniają parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.
Okres gwarancji-36 miesięcy od bezusterkowego odbioru końcowego.
Kod CPV 45261910-naprawa dachów
II .WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ OFERTA WYKONAWCY :
-Wykonawca musi posiadać „Projekt czasowy organizacji ruchu drogowego na czas wyłączenia chodnika”,
-aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, Ewidencja Działalności Gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Oferta powinna zawierać cenę brutto za realizację całości zadania. Cena brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty, dostawa i rozładunek.
Po uwagę będą brane tylko oferty uzupełnione. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert .
III.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
Zadanie należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2019r.
IV.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty z ceną należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) do Sekretariatu Zespołu Szkół nr 1 im. St. Staszica w Szczytnie ul. Mickiewicza 10 do dnia 15 października 2019r. do godziny 10,00. z dopiskiem „Remont dachu na budynku głównym szkoły w miejscowości 12-100 Szczytno ul. Mickiewicza 10”
Oferty które wpłyną do siedziby zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1). Formularz musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określona w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 października 2019r. o godz.11,00 w pokoju kierownika gospodarczego parter główny budynek Szkoły .
Osoba wyznaczona do kontaktu ze strony Zamawiającego : Olejniczak Hanna tel. 509668239
V.OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT :
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny :
Cena brutto oferty - 100%
Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione jeżeli:
-w określonym, terminie nie wpłynie żadna oferta,
-cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaka Beneficjent może przeznaczyć na sfinansowanie zadania,
-wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie BIP-U Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro . Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-09-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hanna Olejniczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-09-30 14:49:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-09-30 14:58:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-16 10:19:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1870 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro .
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak sprawy :ZS1K.271.22.2019r. Szczytno, dnia 15.02.2019r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro .
I .ZAMAWIAJĄCY :
Powiat Szczycieński, 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza 1, NIP 745-18-11-678 , w imieniu którego działa :
Odbiorca:
Zespół Szkół Nr 1 Im. Stanisława Staszica ,12-100 Szczytno ,ul. Mickiewicza 10
tel./fax 89 624 2838
strona : www.zs1szczytno.pl , bip : www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
- oryginalnych tonerów/tuszów do drukarek objętych gwarancją producenta w ilościach wskazanych w załączniku nr 2
- tonerów do drukarek po okresie gwarancyjnym w ilościach wskazanych w załączniku nr 2
-atramentu wodnego pigmentowego do plotera w ilościach wskazanych w załączniku nr 2
do Zespołu Szkół nr 1 im .St. Staszica w Szczytnie przy ulicy Mickiewicza 10.
2.Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3.Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
KOD CPV : 30125100-2- wkłady barwiące
KOD CPV: 30125110-5-toner do drukarek laserowych, faksów
Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące warunki :
1.Przewidywane terminy dostaw: od dnia podpisania umowy do 31.12.2019r. według zapotrzebowania Zamawiającego. Termin oraz wielkość dostaw będzie uzgadniana telefonicznie na pięć dni roboczych przed dostawą. W przypadku zmniejszonych potrzeb Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia łącznej ilości zamawianego towaru.
2.Oryginale tonery/tusze, tonery do drukarek po okresie gwarancyjnym, atramenty wodne pigmentowe do plotera muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, objęte przynajmniej 12-miesięczną gwarancją, muszą być włożone w oryginale i nienaruszone opakowania.
3.Dostawa tonerów/atramentów będzie odbywała się na koszt Wykonawcy.
III .WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ :
1.Ofertę cenową należy złożyć na załączonych formularzach (załącznik nr 1 i nr 2).
2.Oferta otrzymana po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
3.Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej.
4.Cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia
5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
6.Dostawa towaru winna się odbywać w terminie nieprzekraczalnym 5 dni roboczych od otrzymania zlecenia.
7. Rozliczenie zadania na podstawie Faktury VAT — płatnej przelewem w ciągu 14 dni,
8.Orginale tonery/tusze, do urządzeń objętych gwarancją muszą spełniać warunki zawarte w gwarancji producenta urządzenia i dlatego część zapytanie dotyczy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. W pozostałych częściach Zamawiający dopuszcza możliwość wstawienia ceny zamienników spełniających minimalne wymagania.
9. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
- załącznik nr 1 - formularz oferty na wykonanie zamówienia od 15000zł do 30000 euro
-załącznik nr 2 - tabela ofertowa
-załącznik nr 3 - wzór umowy
11.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania ofertowego, a także zakończenia postępowania bez wyboru ofert bez podania przyczyny.
IV .TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019r .
V .MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty z ceną i załącznikiem ( w tym zaparafowany na każdej stronie projekt umowy ) należy dostarczyć w zamkniętych i opisanych kopertach w następujący sposób :
Oferta na dostawę tonerów/atramentów do Zespołu Szkół nr 1 im. St. Staszica w Szczytnie .
Ofertę należy składać do Sekretariatu Szkoły do dnia 22 lutego 2019r do godz. 11,00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 lutego 2019r. o godzinie 12,00 w pokoju kierownika gospodarczego
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego : Hanna Olejniczak tel. 509 668 239 .
VI.OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT :
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny :
Cena brutto oferty 100%
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie BIP-U Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro . Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Hanna Olejniczak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hanna Olejniczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-15 12:58:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-15 13:01:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-16 10:20:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1333 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro .
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak sprawy :ZS1K.271.13.2019r.
Szczytno ,dnia 5.02.2019r
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro .
I .ZAMAWIAJĄCY :
Powiat Szczycieński, 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza 1, NIP 745-18-11-678 , w imieniu którego działa :
Odbiorca:
Zespół Szkół Nr 1 Im. Stanisława Staszica ,12-100 Szczytno ,ul. Mickiewicza 10
tel./fax 89 624 2838
strona : www.zs1szczytno.pl , bip : www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oryginalnych tonerów do drukarek laserowych, faksów i wkładów barwiących w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 w postaci tabeli ofertowej do Zespołu Szkół nr 1 im .St. Staszica w Szczytnie przy ulicy Mickiewicza 10.
2.Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3Zamawiajacy dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
KOD CPV : 30125100-2- wkłady barwiące
KOD CPV: 30125110-5-toner do drukarek laserowych, faksów
Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące warunki :
1.Przewidywane terminy dostaw: od dnia podpisania umowy do 31.12.2019r według zapotrzebowania Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych. Termin oraz wielkość dostaw będzie uzgadniany telefonicznie. Ilość tonerów do drukarek laserowych, faksów i wkładów barwiących w zapytaniu oraz w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawiającego towaru w przypadku zmniejszonych potrzeb tonerów do drukarek laserowych, faksów i wkładów barwiących.
2.Tonery do drukarek laserowych, faksów i wkłady barwiące muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane.
3.Tonery do drukarek laserowych, faksów i wkłady barwiące muszą być włożone w oryginale i nienaruszone opakowania.
4.Dostawa tonerów do drukarek laserowych, faksów i wkładów barwiących będzie odbywała się na koszt Wykonawcy.
III .WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ :
1.Ofertę cenową należy złożyć na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1), wraz z załączonym zestawieniem na tonery do drukarek laserowych, faksów i wkładów barwiących proponowanych do zakupu przez Zespół Szkół nr 1 im. St . Staszica w Szczytnie
2.Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
3.Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej.
4.Cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia
5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
6.Dostawa towaru winna się odbywać w terminie nieprzekraczalnym 2 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia.
7. Rozliczenie zadania na podstawie Faktury VAT — płatnej przelewem w ciągu 14 dni,
8. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w załączniku. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane materiały spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
9. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
- załącznik nr 1 - formularz oferty na wykonanie zamówienia od 15000zł do 30000 euro
-załącznik nr 2 w postaci tabeli ofertowej
-załącznik nr 3 - wzór umowy
IV .TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019r .
V .MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty z ceną i załącznikami ( w tym zaparafowany na każdej stronie projekt umowy ) należy dostarczyć w zamkniętych kopertach do Sekretariatu Szkoły do dnia 14 lutego 2019r do godz. 11,00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 lutego 2019r. o godzinie 12,00 w pokoju kierownika gospodarczego
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego : Hanna Olejniczak tel. 509 668 239 .
VI.OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT :
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny :
Cena brutto oferty 100%
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie BIP-U Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro . Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Hanna Olejniczak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hanna Olejniczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-05 14:39:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-05 14:46:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-16 10:20:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1329 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro .
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak sprawy :ZS1K.271.12.2019
Szczytno ,dnia 4.02.2019r
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia publicznego o wartości od 15 000 zł do 30 000 euro .
I .ZAMAWIAJĄCY :
Powiat Szczycieński, 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza 1, NIP 745-18-11-678 , w imieniu którego działa :
Odbiorca:
Zespół Szkół Nr 1 Im. Stanisława Staszica ,12-100 Szczytno ,ul. Mickiewicza 10
tel./fax 89 624 2838
strona : www.zs1szczytno.pl , bip : www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących i polerujących w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 w postaci tabeli ofertowej do Zespołu Szkół nr 1 im .St. Staszica w Szczytnie przy ulicy Mickiewicza 10.
2.Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3Zamawiajacy dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
KOD CPV : 39800000-0
Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące warunki :
1.Przewidywane terminy dostaw: od dnia podpisania umowy do 31.12.2019r według zapotrzebowania Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych. Termin oraz wielkość dostaw będzie uzgadniany telefonicznie. Ilość środków czyszczących i polerujących w zapytaniu oraz w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawiającego towaru w przypadku zmniejszonych potrzeb środków czyszczących i polerujących. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczanych środków czyszczących i polerujących. W terminie 3 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności np.: uszkodzenia opakowania, niepełnego opakowania.
III .WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ :
1.Ofertę cenową należy złożyć na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 2), wraz z załączonym zestawieniem środków czyszczących i polerujących (załącznik nr 3) proponowanych do zakupu przez Zespół Szkół nr 1 im. St . Staszica w Szczytnie
2.Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
3.Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej.
4.Cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia
5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
6.Dostawa towaru winna się odbywać w terminie nieprzekraczalnym 3 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia.
7. Rozliczenie zadania na podstawie Faktury VAT — płatnej przelewem w ciągu 14 dni,
8. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w załączniku. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane materiały spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań
Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
9. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
- załącznik nr 1 - formularz oferty na wykonanie zamówienia od 15000zł do 30000 euro
-załącznik nr 2 w postaci tabeli ofertowej
-załącznik nr 3 - wzór umowy
IV .TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019r .
V .MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty z ceną i załącznikami ( w tym zaparafowany na każdej stronie projekt umowy ) należy dostarczyć w zamkniętych kopertach do Sekretariatu Szkoły do dnia 13 lutego 2019r do godz. 11,00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 13 lutego 2019r. o godzinie 12,00 w pokoju kierownika gospodarczego
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego : Hanna Olejniczak tel. 509 668 239 .
VI.OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT :
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny :
Cena brutto oferty 100%
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie BIP-U Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro . Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Hanna Olejniczak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hanna Olejniczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-04 15:15:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-04 15:20:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-16 10:20:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1348 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro .
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro .
I .ZAMAWIAJĄCY :
Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica
12 – 100 Szczytno, ul. Mickiewicza 10
tel./fax 89 624 2838
strona : www.zs1szczytno.pl , bip : www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla kamiennego orzech w ilości do 25 ton do kotłowni węglowej w pawilonie szkolnym położonym przy ulicy Mickiewicza 7 .
KOD CPV 09111210-5
Zakupiony węgiel kamienny orzech powinien spełniać następujące wymagania jakościowe:
- dolna granica ziaren 40 mm
- wartość opałowa min.26 000 kJ/kG,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,7 %,
- zawartość popiołu nie więcej niż 10 %,
- zawartość wilgoci nie więcej niż 8%.
Przewidywane terminy dostaw : od dnia 1 stycznia 2019 r do dnia 31 grudnia 2019 r według zapotrzebowania Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych . Termin oraz wielkość dostaw uzgadniany będzie telefonicznie . Ilość węgla w zapytaniu oraz w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawianego towaru w przypadku zmniejszonych potrzeb grzewczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego węgla w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości(granulacji) ,wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci .
III .WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ :
Wykonawca zgłaszający ofertę musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu :
1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia .
W celu wykazania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ,dostarczy do dnia podpisania umowy aktualny odpis właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Nie spełnienie powyższego warunku spowoduje wezwanie do uzupełnienia ,a w przypadku braku skutecznej odpowiedzi na wezwanie ,odrzucenie oferty. Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy .Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości węgla kamiennego orzech Sprzedającemu nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Kupującemu.
IV .TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
Od dnia 01 stycznia 2019 r do dnia 31 grudnia 2019 r .
V .MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty z ceną i załącznikami ( w tym zaparafowany na każdej stronie projekt umowy ) należy dostarczyć w zamkniętych kopertach do Sekretariatu Szkoły do dnia 28 grudnia 2018 r do godz. 11.00 .
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.12.2018r o godz. 11.30 w Sali nr 3,parter Szkoły.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego : pani Olejniczak Hanna tel. 509668239 .
VI.OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT :
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny :
Cena brutto oferty - 100%
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie BIP-U Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro . Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Adam Samsel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Adam Samsel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-14 13:55:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-14 14:24:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-16 10:20:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1246 raz(y) |
Przedmiotem zapytania jest zorganizowanie 8-dniowej wycieczki dla 36 osób do Bułgarii
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak sprawy : ZS1.FIN.271.5.2018
Szczytno ,dnia 23.02.2018 r
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia publicznego nie przekraczającego 30 000 euro .
I .ZAMAWIAJĄCY :
Powiat Szczycieński, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, województwo: warmińsko-mazurskie, NIP: 745-18-11-678
w imieniu, którego działa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie,
ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno,
województwo: warmińsko-mazurskie
tel. 89 6242838, fax: 89 6242838
adres BIP-u Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
e-mail:
REGON: 000192057
w imieniu, którego działa: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie,
ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno,
województwo: warmińsko-mazurskie
tel. 89 6242838, fax: 89 6242838
adres BIP-u Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
e-mail:
REGON: 000192057
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30
zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
zorganizowanie 8-dniowej wycieczki dla 36 osób do Bułgarii .
Wymagalny minimalny zakres zamówienia ,to jest program i wymagania Zamawiającego dotyczące wycieczki zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest do :
1. zorganizowania i przeprowadzenia wycieczki do Bułgarii zgodnie z wymogami i minimalnym programem określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego ;
2. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wycieczki wraz zofertą ,zawierający opis bazy noclegowej z podaniem miejsca i nazwy hotelu, opis transportu lotniczego z podaniem miejsca i godziny wylotu z Polski oraz miejsca i godziny przylotu do Polski ,opis transportu autobusowego w Bułgarii ,wykaz obiektów które będą zwiedzane zewnątrz i tych do których przewidziany jest wstęp;
3. przedstawienia propozycji miejsc rezerwowych gdyby hipotetycznie pozostał wolny czas po zrealizowaniu podstawowego minimalnego programu wycieczki ,
4. rezerwację i zakup biletów wstępu /wejść do wskazanych obiektów ;
5. zawarcie na rzecz uczestników wycieczki umów ubezpieczenia -zgodnie ze szczegółowym
2. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wycieczki wraz zofertą ,zawierający opis bazy noclegowej z podaniem miejsca i nazwy hotelu, opis transportu lotniczego z podaniem miejsca i godziny wylotu z Polski oraz miejsca i godziny przylotu do Polski ,opis transportu autobusowego w Bułgarii ,wykaz obiektów które będą zwiedzane zewnątrz i tych do których przewidziany jest wstęp;
3. przedstawienia propozycji miejsc rezerwowych gdyby hipotetycznie pozostał wolny czas po zrealizowaniu podstawowego minimalnego programu wycieczki ,
4. rezerwację i zakup biletów wstępu /wejść do wskazanych obiektów ;
5. zawarcie na rzecz uczestników wycieczki umów ubezpieczenia -zgodnie ze szczegółowym
opisem przedmiotu zamówienia załącznikiem nr 1do SIWZ ;
6. załączenia do oferty zamówienia oświadczenia o posiadaniu transportu spełniającego warunki zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do zapytania ;
Kod CPV 63511000-4 – Organizacja wycieczek
II .WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ :
Wykonawca zgłaszający ofertę musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu :
1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia .
1.1.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada :
- zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa ,a w przypadku podmiotów zagranicznych stosowne zezwolenie ,jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej wydawane w kraju siedziby Wykonawcy .
2. w zakresie oceny sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
- posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż
- posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż
150 000,00 zł.
Nie spełnienie powyższych warunków spowoduje wezwanie do uzupełnienia ,a w przypadku braku skutecznej odpowiedzi na wezwanie ,odrzucenie oferty .
Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy .
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia.
III.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
W okresie od 27 lipca 2018 r do dnia 09.08.2018 r
IV.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty z ceną i załącznikami ( w tym zaparafowany na każdej stronie projekt umowy ) należy dostarczyć w zamkniętych kopertach do Sekretariatu Szkoły do dnia 5 marca 2018 r do godz 13.00 .
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.03.2018 r o godz. 13.30 w pokoju księgowości parter główny budynek Szkoły .
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.03.2018 r o godz. 13.30 w pokoju księgowości parter główny budynek Szkoły .
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego : Olejniczak Hanna tel. 509668239
V.OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT :
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny :
Cena brutto oferty - 100%
Cena brutto oferty - 100%
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie BIP-U Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
Załączniki
Pobierz dane XML Przedmiotem zapytania jest zorganizowanie 8-dniowej wycieczki dla 36 osób do Bułgarii Drukuj informację Przedmiotem zapytania jest zorganizowanie 8-dniowej wycieczki dla 36 osób do Bułgarii
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Adam Samsel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-02-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Adam Samsel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-02-23 12:34:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-02-23 12:44:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-16 10:20:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1502 raz(y) |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla kamiennego orzech w ilości do 40 ton do kotłowni węglowej w pawilonie szkolnym położonym przy ulicy Mickiewicza 7
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szczytno ,dnia 18.12.2017 r
Znak sprawy : ZS1.FIN.271.10.2017
Szczytno ,dnia 18.12.2017 r
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30 000 euro .
I .ZAMAWIAJĄCY :
Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica
12 – 100 Szczytno, ul. Mickiewicza 10
tel./fax 89 624 2838
zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla kamiennego orzech w ilości do 25 ton do kotłowni węglowej w pawilonie szkolnym położonym przy ulicy Mickiewicza 7 .
KOD CPV 09111210-5
Zakupiony węgiel kamienny orzech powinien spełniać następujące wymagania jakościowe:
-dolna granica ziaren 40 mm
-wartość opałowa min.26 000 kJ/kG,
-zawartość siarki nie więcej niż 0,7 %,
-zawartość popiołu nie więcej niż 10 %,
-zawartość wilgoci nie więcej niż 8%.
Przewidywane terminy dostaw : od dnia 1 stycznia 2018 r do dnia 31 grudnia 2018 r według
zapotrzebowania Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych . Termin oraz wielkość dostaw
uzgadniany będzie telefonicznie .
Ilość węgla w zapytaniu oraz w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkowy .
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawianego towaru w
przypadku zmniejszonych potrzeb grzewczych .
Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego węgla w terminie 60 dni od daty
dostawy .Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości(granulacji) ,wartości opałowej
oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci .
III .WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ :
Wykonawca zgłaszający ofertę musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu :
1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia .
W celu wykazania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ,dostarczy do dnia podpisania umowy aktualny odpis właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Nie spełnienie powyższego warunku spowoduje wezwanie do uzupełnienia ,a w przypadku braku skutecznej odpowiedzi na wezwanie ,odrzucenie oferty .
Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy .
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia.
Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości węgla kamiennego orzech Sprzedającemu nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Kupującemu.
IV .TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
Od dnia 01 stycznia 2018 r do dnia 31 grudnia 2018 r .
V .MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty z ceną i załącznikami ( w tym zaparafowany na każdej stronie projekt umowy ) należy dostarczyć w zamkniętych kopertach do Sekretariatu Szkoły do dnia 28 grudnia 2017 r do godz 11.00 .
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.12.2017r o godz. 11.30 w Sali nr 3,parter Szkoły.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego : pani Olejniczak Hanna tel. 509668239 .
VI.OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT :
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny :
Cena brutto oferty - 100%
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie BIP-U Szkoły :www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl .
VII .ZAŁĄCZNIKI
1.formularz ofertowy
2.projekt umowy
Załączniki
Pobierz dane XML Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla kamiennego orzech w ilości do 40 ton do kotłowni węglowej w pawilonie szkolnym położonym przy ulicy Mickiewicza 7 Drukuj informację Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla kamiennego orzech w ilości do 40 ton do kotłowni węglowej w pawilonie szkolnym położonym przy ulicy Mickiewicza 7
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Adam Samsel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Adam Samsel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-18 13:52:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-18 13:58:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-16 10:21:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 995 raz(y) |